![]() ![]() |
|
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba. Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos. Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse. © Europos lengvai suprantamos kalbos logotipas. Daugiau informacijos rasite čia: |
![]() |
Kas yra Švento Roko ligoninė? Švento Roko ligoninė yra Vilniuje. Šioje ligoninėje:
|
![]() |
Koks yra ligoninės tikslas?
Ligoninėje darbuotojai:
|
![]() |
Darbuotojai dirba tam, kad Lietuvos žmonės:
|
![]() |
Darbuotojai nori:
Šios žinios padėtų pacientams pasveikti greičiau ir jaustis geriau,
|
![]() |
Ligoninės darbuotojai mano, kad kiekvienas ligoninės pacientas yra svarbus žmogus. Todėl ligoninės darbuotojai nori padėti jaustis gerai visiems ligoninės žmonėms. |
![]() |
Kokias paslaugas galite gauti Švento Roko ligoninėje?
Švento Roko ligoninėje galite gauti Pavyzdžiui:
Slauga yra žmogaus priežiūra.
Demencija yra sutrikimas. Demencija dažniausiai serga vyresnio amžiaus žmonės. Pavyzdžiui, jeigu žmogus serga demencija, jis gali pamiršti daug dalykų. |
![]() |
Vegetacinės būklės pacientai yra žmonės, kurie patyrė labai sunkias traumas. Tai reiškia, kad jie kvėpuoja, tačiau:
Gali būti, kad šie žmonės niekada nepabus.
Šiame skyriuje guli žmonės, kurie serga nepagydoma liga. Čia gydytojai sergantiems žmonėms padeda gyventi geriau ir lengviau.
Šiame skyriuje pagalbą gauna žmonės, kai jų gyvybei gresia pavojus. Pavyzdžiui, jie gali mirti. |
|
Švento Roko ligoninėje dirba geri:
Tai yra specialistai, kurie atlieka įvairias procedūras, kad žmogus galėtų geriau judėti,
Psichologai yra specialistai, kurie padeda žmogui, jeigu:
|
![]() |
Socialiniai darbuotojai padeda ir žmogui, Socialiniai darbuotojai gali, pavyzdžiui:
|
![]() |
Tai specialistai, kurie padeda žmonėms mokytis geriau atlikti kasdienes veiklas. Pavyzdžiui, valgyti arba apsirengti,
Ligoninėje taip pat atliekami įvairūs tyrimai, pavyzdžiui, kraujo tyrimai. |
![]() |
Paslaugos ligoninėje gali būti:
Tai reiškia, kad už paslaugą reikės mokėti pinigus.
Tai reiškia, kad už paslaugas mokėti pinigų nereikės. |
![]() |
Nemokamos paslaugos yra:
Būtina medicinos pagalba yra tokia, kurią gydytojai privalo Jums suteikti, nes kitaip galite numirti.
Sveikatos draudimo įstatyme. Įstatymai yra svarbiausios Lietuvos taisyklės. Jų turi laikytis visi žmonės. Sveikatos draudimo įstatyme yra parašyta, kada žmogus gali gydytis nemokamai. |
|
Nemokamas paslaugas gali gauti žmonės, kurie turi siuntimą. Siuntimas yra dokumentas. Siuntimą išrašo gydytojas. |
![]() |
Nemokamas paslaugas gali gauti ir žmonės, kurie turi privalomą sveikatos draudimą. Privalomąjį sveikatos draudimą turi daug Lietuvos žmonių.
Jeigu žmogus turi privalomą sveikatos draudimą, jis gali gydytis pas gydytoją nemokamai.
Tekstą vertino: Rytis Vaitulionis.
|
|
Kur yra Švento Roko ligoninė? Švento roko ligoninė yra Vilniuje. Ligoninės adresas yra Klinikų gatvė 2. Ligoninės pašto kodas yra |
![]() |
Kada ligoninė dirba? Ligoninė dirba 24 valandas per parą.
|
![]() |
Ligoninėje yra administracijos skyrius. Ligoninės administracijos skyrius dirba:
iki 16 valandos 45 minučių,
iki 16 valandos 45 minučių,
iki 16 valandos 45 minučių,
iki 16 valandos 45 minučių,
iki 15 valandos 30 minučių.
Ligoninės administracijos darbuotojai kiekvieną dieną turi pietų pertrauką. Pietų pertraukos metu administracijos darbuotojai nedirba. Pietų pertrauka yra nuo 12 valandos iki 12 valandos 30 minučių. |
|
Ką daryti, jeigu norite užsiregistruoti?
Jeigu norite užsiregistruoti, Jūs galite paskambinkite ligoninei. Ligoninės telefono numeris yra +37052610102.
Jeigu norite užsiregistruoti, Jūs galite parašyti ir elektroninį laišką. Ligoninės elektroninio pašto adresas yra [email protected] |
![]() |
Ligoninėje yra daug skyrių.
skambinkite telefonu +37052610019.
skambinkite +37052610102.
skambinkite telefonu +37052709803.
skambinkite +37052709850. Demencija yra liga. Dažnai žmonės, kurie serga demencija, turi problemų su atmintimi. Pavyzdžiui, pamiršta daug dalykų. Taip pat:
skambinti telefonu +37052709851 arba +37052709855,
skambinti telefonu +37052709856 arba +37052709857,
skambinkite telefonu +37052709858 arba +37052709802.
Jeigu nežinote, į kurį skyrių turite skambinti, skambinkite administracijai. kur turite skambinti toliau.
Tekstą vertino: Aurelijus Krupavičius. Teksto vertinimą koordinavo: Viktorija Pilibaitienė. |
|
Ką reikia daryti, jeigu Jūs turite gultis į ligoninę?
Jeigu Jūs turite gultis į ligoninę:
|
![]() |
Pacientus į Švento Roko ligoninę guldo:
nuo 8:00 valandos iki 15:00 valandos,
nuo 8:00 valandos iki 15:00 valandos,
nuo 8:00 valandos iki 15:00 valandos,
nuo 8:00 valandos iki 15:00 valandos,
nuo 8:00 valandos iki 15:00 valandos.
Kai atvažiuosite gultis į ligoninę, su savimi turėkite:
Siuntimas yra dokumentas. Jį išrašo gydytojas. Siuntimas gali būti ir elektroninis. Tada gydytojas jį matys savo kompiuteryje. |
|
Jeigu Jūs staigiai pasijutote blogai, pagalbą Švento Roko ligoninėje galite gauti visą parą.
Ši pagalba yra nemokama.
Tekstą vertino: Rytis Vaitulionis.
|
![]() |
Kas gali sužinoti informaciją apie mano sveikatą?
Ligoninėje yra saugoma daug informacijos Informaciją apie Jūsų sveikatą galite žinoti tik:
Ligoninės darbuotojai negali sakyti informacijos apie Jus kitiems žmonėms. Taip pat ligoninės darbuotojai negali suteikti informacijos apie Jus telefonu. |
![]() |
Kartais ligoninė gali pasakyti informaciją apie Jūsų sveikatą kitiems žmonėms.
Ligoninė gali pasakyti informaciją apie Jūsų sveikatą:
papasakoti apie Jūsų sveikatą kitiems žmonėms. Pavyzdžiui, Jūsų tėvams. Tada savo sutikimą Jūs turite parašyti ant lapo.
Tada informaciją apie Jus gali gauti Jūsų šeima. Tai yra vadinama neveiksnumu.
Taip pat ligoninė gali pasidalinti informacija
pavyzdžiui, kitomis ligoninėmis,
kaip dirba ligoninė,
Pavyzdžiui, jeigu teismas paprašo informacijos apie Jus. |
|
Ką daryti, jeigu Jūs norite sužinoti informaciją apie savo sveikatą?
Jeigu Jūs norite sužinoti informaciją apie savo sveikatą, Jūs turite: |
![]() |
ką norite sužinoti apie savo sveikatą. Su savimi turėkite ir asmens dokumentą, pavyzdžiui, savo pasą.
informaciją apie savo sveikatą sužinosite per 10 darbo dienų. Darbo dienos yra:
Jeigu informacijos apie savo sveikatą Jums reikia labai greitai, ją gauti galite per 3 darbo dienas.
Už šią paslaugą gali reikėti susimokėti. Tekstą vertino: Rytis Vaitulionis. Teksto vertinimą koordinavo: Paula Stašaitienė. |
|
Kas yra dažniausiai užduodami klausimai? Dažniausiai užduodami klausimai yra tokie klausimai, kurių žmonės klausia labai dažnai.
Dabar atsakysime į dažniausiai užduodamus klausimus Švento Roko ligoninėje. |
![]() |
1 klausimas Ar reikia siuntimo, kad žmogus galėtų atsigulti į ligoninę? Taip, reikia siuntimo, kad žmogus galėtų atsigulti į ligoninę. Siuntimas yra dokumentas. Jį išrašo gydytojas.
2 klausimas Kas gali duoti siuntimą?
Siuntimas galioja 6 mėnesius. 6 mėnesiai yra pusę metų. Tai reiškia, kad pas kitą gydytoją turi užsirašyti per 6 mėnesius.
3 klausimas Kaip užsirašyti į ligoninę? Jeigu Jūs norite užsirašyti į ligoninę, Jums reikia paskambinti į ligoninę. Taip pat, jeigu Jūs norite užsirašyti į ligoninę, Jūs galite į ligoninę ateiti. Tada Jums reikia ateiti į ligoninės Priėmimo skyrių.
4 klausimas Ką daryti, jei reikia labai ilgai laukti, kad galėtum ateiti į ligoninę? Gali būti, kad Jums reikės palaukti, kol galėsite ateiti į ligoninę. Taip yra, nes daug žmonių nori patekti į ligoninę. Jeigu Jūs nenorite laukti, galite užsirašyti į kitą ligoninę.
5 klausimas Kaip paguldyti žmogų į Švento Roko ligoninę, jei jis guli kitoje ligoninėje? Jūs galite paguldyti žmogų į Švento Roko ligoninę, net jeigu šiuo metu jis guli kitoje ligoninėje. Tada paprašykite ligoninės socialinio darbuotojo pagalbos. Jis padės užrašyti žmogų į Švento Roko ligoninę.
6 klausimas Ar Švento Roko ligoninės paslaugos yra mokamos? Švento Roko ligoninės paslaugos yra nemokamos, jeigu:
Privalomąjį sveikatos draudimą turi daug Lietuvos žmonių.
Jeigu žmogus turi privalomąjį sveikatos draudimą, jis gali nemokamai gydytis pas gydytoją.
7 klausimas Ar galima apžiūrėti palatą prieš paguldant žmogų į ligoninę? Ne, palatos apžiūrėti negalimą. Jūs negalėsite pats pasirinkti, kurioje palatoje būsite.
8 klausimas Kaip nuvažiuoti į Švento Roko ligoninę? Ligoninės adresas yra Klinikų gatvė 2. Ligoninė yra Vilniuje. Jums reikia atvažiuoti į vidinį ligoninės kiemą. Tada Jums reikia eiti į Priėmimo skyrių.
9 klausimas Ką turiu turėti su savimi, jeigu važiuosiu į ligoninę? Jeigu Jūs važiuosite į ligoninę, Jūs turite su savimi turėti:
pavyzdžiui, pasą,
Taip pat su savimi galite pasiimti:
pavyzdžiui, dantų šepetėlį ir muilą,
10 klausimas Kada galima aplankyti žmogų, kuris guli ligoninėje? Jeigu Jūs norite aplankyti pacientą Švento Roko ligoninėje, Jūs galite ateiti:
Tekstą vertino: Justina Markevičiūtė. Teksto vertinimą koordinavo: Viktorija Pilibaitienė |
|